mércores, 13 de setembro de 2017

Cumple de este blog - aniversario deste blogue...

Pois hoxe temos que entoar o "Feliz, feliz no teu día" porque hai dous anos eu abría este blogue para dar a coñecer o que me gusta e penso... Teño sinceramente que dar graciñas a todos os que visitastes este blogue nestes dous anos e me destes un chisquiño do voso tempo e da vosa atención...

Pues hoy tenemos que entonar el "Feliz, feliz en tu día" porque se cumplen dos años desde que abrí esta bitácora para dar a conocer lo que me gusta y mis ideas... Tengo sinceramente que dar gracias a todos los que visitasteis este blog en estos dos años y me disteis un poquillo de vuestro tiempo y de vuestra atención. Creo que ahora me conocéis un poquillo... Encantado de estar por aquí...


Ningún comentario:

Publicar un comentario

¡Salta!

Esta peli é unha obra mestra. Veño de ver agora un dos sitios clave do argumento. Rodada principalmente na Coruña, presenta os mundos da xer...